Skip to main content

ایده هایی برای تاج و تزئین دیوار بالای تخت

ایده هایی برای تاج و تزئین دیوار بالای تخت

دیوار بالای تخت خوابتان را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید. ایده هایی زیبا برای طراحی تاج تخت و تختخواب.دکوراسیون اتاق خواب و طراحی داخلی آن

دکوراسیون اتاق خواب موضوعی است که تا حدی سرسری از آن عبور میکنیم در صورتی که تنها با کمی توجه و البته خلاقیت می توانیم در زیباسازی اتاق خواب تغییری جدی به وجود بیاوریم. یکی از روشهایی که می تواند به ما در رسیدن به این هدف کمک کند تزئین دیوار بالای تخت است. می توان با روش های کم هزینه فضای اتاق خواب را کاملا متفاوت کرد.

 

در این مطلب نمونه هایی از تزئینات و تاج های بالای تخت را خواهید دید.

 

cage headboard bedroom cozy

 

DIY Rustic Headboard For Your Master Bedroom

 

images bedding wood headboard design bedrooms with wooden panel cozy bedroom

 

Stylish midcentury modern bedroom design

 

lovely bed lamp wooden headboard outstanding bedroom

 

personalizated headboard

 

استفاده از آیینه

 

استفاده از آیینه جز روش های مدرن طراحی فضای داخلی است. به دلیل بازتاب نور و تصویر آیینه ها باعث بزرگتر دیده شدن محیط می شوند. پس اگر قصد دارید برای دکور بالای تختتان اقدام کنید و از لحاظ اندازه اتاق محدودیت دارید، استفاده از آیینه بهترین گزینه برای شماست.

 

mirror wall decor

 

Unique Bed Decorating Ideas Without Headboard

 

feng shui bedroom map round chair decor idea striped pink headboard blue pattern rug light brown engineered wood flooring bay windows curtains

 

استفاده از شلف و قاب عکس

 

با به کار بردن شلف در دیوار بالای تخت می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم به اتاق نمائی زیبا داده اید و هم می توانید از فضای داخل آنها برای مرتب بودن وسایل و همینطور قرار دادن کتاب ها و دیگر لوازمتان استفاده کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که پر کردن بیش از اندازه شلف ها نه تنها به زیبایی اتاق کمکی نمی کند بلکه فضایی کاملا به هم ریخته به وجود می آورد، پس سعی کنید تا می توانید در انتخاب و چیدمان شلف ها دقت داشته باشید.

 

آویزان کردن چند قاب عکس می تواند ایده خوبی برای دیوار بالای اتاق باشد. این قاب ها می توانند عکس های مورد علاقه تان باشند و یا حتی می توانید از قاب هایی خالی استفاده کنید، انتخاب آن کاملا با خودتان است.

 

funky bed frames funky bed headboards top girls bedroom sets white with regard to home decorating ideas

 

New Functional Headboards For Unique Headboards with Functional Headboards

 

contemporary bedroom

 

framed headboard locely pendant

 

photo framed headboard bedroom

 

استفاده از پارچه و رنگ

 

اگر تاج تختتان را دوست ندارید و یا صرفا به دنبال تغییری ساده در ظاهر اتاقتان هستید با پارچه یا رنگ می توانید تغییری کوچک اما کاملا چشم گیر به وجود بیاورید. پارچه ای که طرح و رنگ آن را دوست دارید تهیه کنید و روی تاج تخت بکشید، یا با استفاده از یک یا چند رنگ تاج را نقاشی کنید. جسارت داشته باشید و خلاقیت تان را از حد معمول فراتر ببرید.

 

DIY Fabric Squares Headboard orange wall

 

DIY headboard

 

Unique Headboard Ideas Fabric

 

testiera letto originale multicolor Painted headboard bed white

 

از فرهنگ های مختلف الهام بگیرید

 

خیلی از ما فرهنگ کشورهای متفاوت را دوست داریم، چرا از این علاقه مندی در اتاق خوابمان استفاده نکنیم؟ در عکس های بعدی اتاق هایی را می بینید که برای تزئین دیوار های بالای تخت از فرهنگ کشورهای مغرب و ژاپن به خوبی الهام گرفته و استفاده کرده اند

 

moroccan design beautiful bed headboardmoroccan design

 

morocco headboard white c

 

Japanese bedroom style with simple headboard and ceiling decoration

 

diy bamboo headboard repurposed headboard

 

japanese inspired bedrooms industrial foldable floor lamp classic wooden upholstered bed style brown leather storage frame bed white unique upholstered headboard soft fabric blanket sheet pillow set

 

از علاقه مندی ها و خاطرات با ارزشتان استفاده کنید

 

مسلما هر یک از ما خاطرات ارزشمندی داریم که می خواهیم جزئی از زندگی روزمره و همیشگی مان باشند. قرار دادن آن وسایل خاطره انگیز در دکور منزل و یا اتاق بهترین روش برای اضافه کردن آنها به زندگی روزمره مان است و چه جایی بهتر از دیوار بالای تخت.

 

Unique Easy Headboard Ideas

 

DIY Bedroom Headboard From Books

 

creative headboard white

 

bedroom makover

ارسال دیدگاه

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید