Skip to main content

ایده هایی کاربردی و در عین حال شیک برای دیوارهای سرویس بهداشتی

ایده هایی کاربردی و در عین حال شیک برای دیوارهای سرویس بهداشتی

با این قفسه ها به سرویس بهداشتی منزلتان استایل را اضافه کنید. قفسه بندی دیوارسرویس بهداشتی برای داشتن فضایی کاربردی با حفظ زیبایی در حمام و دستشوئی

وقتی به فضای سرویس بهداشتی فکر می کنید چه محیطی را تصور می کنید، فضایی مدرن با جزئیاتی جذاب؟ یا محیطی شبیه به اسپا با حوله هایی زیبا و محصولات بهداشتی لوکس، مکانی که بتوانید با آرامش از لحظات زندگی لذت ببرید. زمانی که قصد دارید سرویس بهداشتی ساخته ذهنتان را به واقعیت تبدیل کنید کاربردی بودن و استایل وارد بازی می شوند. یک عنصر ضروری که در مرتب بودن فضا به شما کمک می کند و این امکان را می دهد تا سلایق شخصی تان را به نمایش بگذارید، قفسه است.

 

قفسه بندی سرویس بهدشتی با طراحی آبی

 

 

 

در این مطلب درباره قفسه های سرویس بهداشتی صحبت می کنیم، قفسه هایی که تاثیر بسزایی در فضای داخلی سرویس به وجود می آورند. ما در اینجا گزینه های متفاوتی برای انتخاب و سپس ایده هایی برای ماهرانه پرکردن قفسه ها را در اختیارتان قرار می دهیم. نکته اصلی استفاده بهینه و مناسب از قفسه ها، بدون به هم ریختگی و شلوغی بیش از حد است. قفسه ها می توانند آن ظاهری که از سرویس بهداشتی انتظار دارید را در اختیار شما قرار دهند. برای جزئیات بیشتر مطلب را ادامه می دهیم.

 

قفسه سرویس بهداشتی توکار با آینه یک تکه

 

انواع قفسه های سرویس بهداشتی

 

خیلی از سرویس های بهداشتی دارای قفسه های توکار هستند. اگر منزلتان دارای این نوع قفسه هاست خودتان را در دسته آدم های خوش شانس تلقی کنید. به راحتی می توانید وسایلتان را بدون اشغال فضای زیاد در سرویس جای دهید. حوله ها و محصولات بهداشتی را در قفسه های توکار بچینید و ظاهری تمیز و مرتب به سرویس بهداشتی ببخشید.

 

 

 

سرویس بهداشتی با قفسه بندی توکار

 

در بعضی از سرویس های بهداشتی قفسه ها باز هستند. گاهی اوقات این قفسه ها بنا به نیاز طراحی شده و گاهی متناسب با اندازه برای همان مکان. اگر این امکان را دارید که طراحی و ایده سرویس را خودتان انجام دهید حتما داشتن قفسه برای بزرگتر و بهتر کردن فضا را در نظر داشته باشید.

 

 

 

سرویس بهداشتی قفسه دیواری با دکور نارنجی

 

ایده های تزئینی برای سرویس بهداشتی

 

هیچ قانون سخت و محکمی برای اینکه چه وسایلی را در فضای سرویس به نمایش بگذارید وجود ندارد. برای یکسری افراد قفسه بندی تک تک فضاها یک ضرورت است و به بهترین نحو از این فرصت استفاده می کنند، اما هستند کسانی که قفسه ها حکم محلی برای به نمایش گذاشتن اجسام و تصاویر هنری را برایشان دارد. در عکس بالا می بینید که در سرویس بهداشتی با استفاده از وسایل دکوری، کتاب و تعدادی حوله با طرح های متنوع فضای خسته کننده و خشک سرویس را به کلی تغییر داده اند.

 

 

 

سرویس بهداشتی با طراحی رنگ خنثی

 

در عکس بالا می بینیم که به جای دیوار، قفسه ها را زیر کانتر در نظر گرفته اند. اما از همین عکس نکته های جالبی را می توان به خاطر سپرد. حوله ها و آن جعبه دوست داشتنی در وسط، وسایل بهداشتی لوکسی که با دقت و ظرافت در قفسه ها چیده شده و همینطور استفاده از پالت رنگ خنثی که با تاکید بر رنگ آبی ملایم زیبایی را در فضای داخلی سرویس دو چندان کرده.

 

 

 

استفاده از روشویی ساده و صیقلی در سرویس بهداشتی

 

این عکس به ما ثابت می کند حتی زمانی که روی دایوارها فضا به اندازه کافی وجود ندارد، می توانید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در عکس روشویی صیقلی و مدرنی را می بینید، اما جالب ترین قسمت عکس قسمت پائین روشویی ست. دکوراتیو های فضا در کمترین حد ممکن در نظر گرفته شده تا زیبایی روشویی کاملا به رخ کشیده شود. حالا کمی با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید... قفسه شیشه ای بالای روشویی را می بینید؟ این قفسه بهترین اندازه و طرح برای این سرویس بهداشتی است و نوع چیدمان و قرارگیری وسایل را به زیبایی به نمایش می گذارد.

ارسال دیدگاه

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید