Skip to main content

ایده های خلاقانه برای درست کردن رخت آویز

ایده های خلاقانه برای درست کردن رخت آویز

رخت آویز، وسیله ای که در هنگام ورود به منزل بیشتر به چشم می آید. دکوراسیون داخلی با رخت آویزهای مدرن روستیک و خلاقانه و دست ساز، جالباسی و کمد دیواری

اکثر اوقات آنقدر محو تصویرهای بزرگتر می شویم که جزئیات کوچک و زیبا را فراموش میکنیم، در حالی که همین جزئیات کوچک هستند که تغییرات اساسی را در دکوراسیون داخلی شکل می دهند. ورودی منزل را با دیوارهای کاغذ شده، یک آیینه زیبا و یک میز کنسول به همراه چند گلدان درنظر بگیرید. در ذهن زیبایی کاملی تصور می شود، اما چه بلایی بر سر قسمت کاربردی ورودی می آید؟ مطمئنا رخت آویز یکی از وسایل ضروری در ورودی هر منزل است. از کت و چتر گرفته تا کلید و کیف دستی،یک رخت آویز مناسب برای تمام این وسایل کاربرد دارد.

 

طراحی رخت آویز دست ساز

 

طراحی رخت آویز دست ساز 01

 

مسلما خرید رخت آویز اولین و ساده ترین گزینه ای ست که به ذهن می رسد اما وقتی بدانید درست کردن رخت آویز دست ساز تا چه حد ساده است غافلگیر می شوید. به جای ساعت ها جستجو در فروشگاه های اینترنتی و یا گشتن در مغازه های مختلف، چرا به فکر ساخت رخت آویز متناسب با نیازتان نباشید! و البته از مزایای صرفه جویی در هزینه هم غافل نمانید. در اینجا چند ایده برای ساخت رخت آویز با استفاده از خلاقیت و وسایل بازیافتی را برایتان به نمایش می گذاریم.

 

 

 

طراحی رخت آویز دست ساز روستیک

 

طراحی رخت آویز دست ساز روستیک 01

 

طراحی رخت آویز دست ساز 02

 

رخت آویز دست ساز مدرن

 

با یک نمونه رخت آویز مدرن متناسب با ورودی منزلی با طراحی معاصر شروع می کنیم. ترکیبی از الگویی هندسی و رنگ های سرد. شما به راحتی می توانید با رنگ و طراحی این رخت آویز بازی کنید و طبق سلیقه خودتان تغییرات را اعمال کنید.

 

طراحی رخت آویز دست ساز مدرن

 

رخت آویز چوبی نمونه بعدی است که زمان کمی برای ساخت آن احتیاج دارید. این رخت آویز انعطاف پذیر و در عین حال ظاهری منحصر را داراست. این رخت آویز خیره کننده به راحتی می تواند در گوشه اتاق جا داده شود یا حتی به عنوان یک وسیله دکوری مستقل هم زیبایی را به فضای داخلی تان می افزاید.

 

طراحی رخت آویز دست ساز  03

 

رخت آویزی دست ساز به سبک روستیک

 

رخت آویز های روستیک طرفداران زیادی در بین علاقمندان به کارهای دست ساز دارند و اغلب برای ساختشان به مواد کمی احتیاج دارید. شما می توانید از وسایل مختلفی استفاده کنید، تکه ای چوب ساده، شاخه و طناب، می توانید با این وسایل رخت آویزی کاربردی و منحصر به خودتان درست کنید. البته این را هم در نظر بگیرید که این نوع رخت آویز در خانه هایی با دکوراسیون سنتی، روستیک و صنعتی زیبایی خود را بیشتر به نمایش می گذارد.

 

طراحی رخت آویز دست ساز روستیک 02

 

همچنین با در نظر گرفتن طیف رنگی محدود، رخت آویز های روستیک می توانند کنتراست لازم برای طراحی های معاصر را به همراه داشته باشند.

 

طراحی رخت آویز دست ساز 04

 

از تخته سیاه تا رخت آویز

 

همه چیز و هر چیزی می تواند برای ساخت رخت آویز مورد استفاده قرار بگیرد. ایده رخت آویز تخته سیاهی می تواند وسیله ای باشد برای انتقال پیامتان به اعضای خانواده و یا حتی می توان از آن به عنوان مکانی برای نوشتن لیست خریدتان استفاده کنید.

 

طراحی رخت آویز دست ساز 05

 

طراحی رخت آویز دست ساز 06

 

طراحی رخت آویز دست ساز 07

 

منبع: Decoist

دیدگاه ها (1)

  • مجید

    • 12 شهریور 1399 در 14:53
    • #

    یکیش به دردم خورد عالی بود

    پاسخ

ارسال دیدگاه

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید