Skip to main content

میز تلویزیون، راهنمای خرید میز ال سی دی جدید

میز تلویزیون، راهنمای خرید میز ال سی دی  جدید
راهنمای جامع انتخاب و خرید انواع میز تلویزیون در دکوراسیون و چیدمان منزل

راهنمای خرید میز تلویزیون جدید و نکاتی که قبل از خرید حتما باید به آن توجه نمایید. معرفی انواع میز تلویزیون ساده، مدرن و کلاسیک در دکوراسیون و چیدمان منزل، محل قرارگیری میز تلویزیون همنشینی آن با دکوراسیون داخلی منزل و انواع مدل میز تلویزیون جدید دیواری، مدرن، کلاسیک و چوبی

میز تلویزیون یکی از ملزومات زندگی امروز در دکوراسیون منزل شده و شما پس از خرید تلویزیون به اولین چیزی که فکر خواهید کرد خرید یک میز تلویزیون جدید خواهد بود، در سال های اخیر، طراحی های میز تلویزیون بسیار زیباتر و متنوع تر از گذشته شده و همین شاید انتخاب و خرید میز ال سی دی را تا حدی سخت تر کند و البته تنوع جنس و مدل سوالات زیادی در هنگام انتخاب مدل و خرید میز تلویزیون جدید، در ذهن به وجود می آورد. مثلا جدیدترین مدل های میز تلویزیون رو کجا میتونیم پیدا کنیم؟ میز تلویزیون مدرن بخریم یا میز ال سی دی کلاسیک؟ یا این که برای نشیمن شما، میز تلویزیون دیواری میتونه انتخاب بهتری باشه یا نوع زمینی آن؟ این که میز ال سی دی ترکیه بخرید یا تولید داخل باشه هم با توجه به تاکید زیاد فروشندگان بر این که محصولاتشون ساخت ترکیه هست باعث میشه در ذهن شما این ذهنیت پیش بیاد که  میز تلویزیون ترکیه بهتر از محصولات مشابه ساخت داخل باشه ! سوال دیگه ای که ممکنه در هنگام خرید میز تلویزیون پیش بیاد اینه که میز تلویزیون چوبی بخرید یا میز تلویزیون ام دی اف؟ در این مقاله راجع به انواع میز تلویزیون صحبت خواهیم کرد و تفاوت ها و مزیت های هر کدام را بررسی میکنیم و سعی میکنیم که به تمامی سوالاتی که در ذهن شماست پاسخ بدیم، پس با لوکس آذین همراه باشید.

انتخاب میز تلویزیون مناسب منزل از بین مدلهای مختلف و متنوع بازار بستگی به پارامترهای مختلفی دارد که به عنوان مثال می توان به چند نمونه از این پارامترها از جمله اندازه میز تلویزیون، کیفیت ، قیمت ، جنس بدنه و پایه، سبک طراحی دکوراسیون اتاق و منزل ، دیوار پشت تلویزیون و فضای در اختیار برای قرارگیری میز تلویزیون اشاره کرد.همگی این پارامترها در نوع میز تلویزیون چوبی که انتخاب می کنید نقش اساسی و مهمی دارند. بیشتر خریداران در هنگام انتخاب و خرید میز تلویزیون مدلی را انتخاب میکنند که علاوه بر فضای لازم برای تلویزیون فضای کافی برای قرار گیری سایر وسایل از جمله گیرنده دیجیتال ،کنسول بازی، سی دی و غیره را نیز داشته باشند .

نکات مهمی که باید قبل از خرید میز تلویزیون به آن توجه کنید:

اندازه میز تلویزیون

 قبل از خرید میز تلویزیون مهمترین پارامتر اندازه میز خواهد بود، توجه کنید که میز تلویزیون شما نباید کوچکتر و یا حتی هم اندازه تلویزیون شما باشد و بهتر است از هر طرف حدود 10 سانتی متر بزرگتر از تلویزیون انتخاب شود. در برخی از مدلها اندازه میز تلویزیون میتواند تا دو برابر اندازه تلویزیون شما باشد و شما میتوانید از سایر فضاهای میز برای قرار دادن لوازم دکوری و البته لوازم دیجیتال استفاده نمایید.

محل قرارگیری میز تلویزیون

 

بهتر است قبل از خرید میز ال سی دی و یا ال ای دی، به مکان قرار گیری میز تلویزیون در فضای اتاق و منزل نیز توجه کنید و این که میز تلویزیون با کدام لوازم منزل شما ست خواهد شد. برای مثال نحوه چیدمان مبلمان در مقابل میز تلویزیون و یا محیط میز تلویزیون در اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن متفاوت است. هنگام خرید میز تلویزیون جدید، هارمونی را فراموش نکنید. یک میز مناسب باید با سایر اجزای دکوراسیون منزل هارمونی داشته باشد و در کنار سایر لوازم موجود در اتاق نشیمن از جمله مبلمان و سایر وسایل جلوه مناسبی داشته باشد و به نوعی مکمل این وسایل از بابت زیبا کردن دکوراسیون منزل باشد.در کنار توجه به تمامی مسائل بالا بعضا پیش می آید که شما فضای کافی برای قرار دادن وسایل زیاد در منزل خود ندارید.در اینگونه موارد باید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر میزتلویزیون بتوانید سایر وسایل منزل خود را بر روی آن بچینید و با یک تیر چند نشان بزنید.

اگر مدل و طرح میز تلویزیون با سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی مطابقت داشته باشد فضایی بی نظیر در دکوراسیون پذیرایی منزل شما ایجاد می شود و علاوه بر این میز های ال سی دی و تلویزیون می توانند به بهترین شکل ممکن دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی را تغییر دهند.

رنگ میز تلویزیون

رنگ میز تلویزیون تا حدی به سلیقه بستگی دارد و تا حدی نیز به رنگ سایر اجزای دکوراسیون منزل! معمولا رنگ های خنثی انطباق پذیری بهتری با سایر المان های دکوراسیون ایجاد میکند مثلا اگر رنگ بندی کلی اتاق شما روشن است میتوانید میز تلویزیون سفید را  انتخاب کنید و یا در صورت تیره بودن فضا و دکوراسیون میز تلویزیون مشکی و یا قهوه ای و طرح چوب شاید انتخاب بهتری باشد.

 

توجه کنید میز تلویزیون مدرن را بهتر است با مبلمان داخلی هم رنگ انتخاب نکنید زیرا دیزاین منزل شما سرد و خسته کننده می شود و سعی کنید کمی تنوع در فضا ایجاد نمایید.

 

امروزه میز های تلویزیون در انواع جنس های شیشه ای و فلزی و چوبی و ام دی اف و یا ترکیبی از این مواد طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به طرح و مدل سایر وسایل موجود در پذیرایی جنس مناسبی را انتخاب نمایید. علاوه بر طرح و جنس میز تلویزیون باید در انتخاب رنگ آن نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و با توجه به رنگ های موجود در دکوراسیون سالن پذیرایی رنگ مناسبی را برای میز ال سی دی و تلویزیون منزل تان انتخاب کنید.  میزهای تلویزیون ام دی اف و چوبی امروزه از انواع مدل های پرطرفدار و محبوب هستند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود از بین این طرح های متنوع میزی را که با دکوراسیون منزل تان مطابقت بیشتری دارد انتخاب کنید.

 مدل میز تلویزیون

میز های تلویزیون در انواع طرح های کلاسیک و نیمه مدرن و مدرن موجود هستند و بهتر است شما طرح میز تلویزیون خود را با توجه به سبک دکوراسیون پذیرایی تان انتخاب کنید.

میز تلویزیون سلطنتی

اگر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان از مبلمان سلطنتی و پرده های سلطنتی استفاده کرده اید بهتر است برای هماهنگی و مطابقت بیشتر وسایل منزل تان از مدل میز ال سی دی سلطنتی در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید.
میزهای تلویزیون سلطنتی در انواع رنگ ها و طرح های متفاوت طراحی می شوند, که بهتر است شما میز تلویزیونی را انتخاب کنید که با طرح و رنگ بقیه وسایل موجود در دکوراسیون منزل تان هماهنگی و مطابقت بیشتری دارد. علاوه بر رنگ و مدل میز تلویزیون باید به اندازه کوچکی و بزرگی آن نیز توجه کنید. اگر فضای پذیرایی یا اتاق نشیمن شما کوچک است بهتر است از مدل میز تلویزیون سلطنتی کوچک تری در فضای مورد نظر خود استفاده کنید زیرا میز تلویزیون های بزرگ در فضاهای کوچک باعث بی نظمی و شلوغ به نظر رسیدن دکوراسیون منزل می شود.

میز تلویزیون کلاسیک و سلطنتی

میز تلویزیون کلاسیک

بعضی از افراد به دنبال طراحی های مدرن و امروزی مثل مدل میز تلویزیون پازلی و بعضی دیگر نیز به دنبال طراحی های کلاسیک و ساده می باشند. برای انتخاب میز تلویزیون کلاسیک بهتر است به رنگ بندی و سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و یا اتاق نشیمن توجه کرد تا ناهماهنگی ایجاد نشود. محل قرار گرفتن میز تلویزیون در اتاق نشیمن هم مهم است و بایستی با توجه به فضایی که اشغال می شود، مدل میز تلویزیون را انتخاب نمود.

جنس مدل میز تلویزیون کلاسیک ممکن است شیشه، چوب، فلز، ام دی اف و یا ترکیبی از آن ها باشد. می توانید با توجه به وسایل دکوراسیون منزل خود مدل میز مورد نظرتان را انتخاب کنید.

میز تلویزیون مدرن

وقتی صحبت از دکوراسیون های مدرن می شود، باید سراغ طرح های مینیمال و کمینه گرا رفت. جالبی این طرح ها، برخورداری از فضای ذخیره سازی زیاد علی رغم شکل ساده و جمع و جورشان است. برای استفاده حداکثری از چنین میزهایی بهتر است نگاهی هم به مدل های انعطاف پذیر با پنل متحرک بیاندازید که انتخاب محل مناسب برای قرار دادن تلویزیون را بسیار ساده تر می کند.

میز تلویزیون مدرن

بسیاری از طرح های عجیب و غریب را باید در مدل های میز تلویزیون مدرن جست و جو کرد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به این طرح ها علاقه دارید احتمالا مدل های مدرن مناسب شما باشند. برای آنهایی که علاقه ای به طرح های عجیب ندارند اما از طرفی نمی خواهند میز تلویزیونشان خیلی معمولی و ساده به نظر برسد نیز مدل های بسیار جالبی مانند تصویر گزینه خوبی هستند. بغل میز با طرح موزاییکی تزیین شده و داخل میز دو عدد کشو برای نگهداری مجلات و لوازم الکترونیک کوچک مانند لپ تاپ و … وجود دارد.

میز های تلویزیون در انواع مدل های دیواری و زمینی موجود هستند و برخی از این مدل میز ها چند تکه می باشند و در برخی از طرح های میز ال سی دی و تلویزیون قفسه هایی برای قرار دادن وسایل دکوری در میز طراحی شده است که با وجود این میز ها دیگری نیازی به قرار دادن کمد بوفه در سالن پذیرایی ندارید. در ادامه انواع مدل میز تلویزیون جدید با طراحی کاربردی و متفاوت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مزیت بزرگ میز تلویزیون مدرن نسبت به سایر میزها، کارایی بالا و زیبایی منحصر بفردی است که به دکوراسیون اتاق نشیمن می دهند. مدل های مدرن تنوع قابل توجهی نسبت به نمونه های کلاسیک دارند، برخی با طراحی هوشمندانه کمترین میزان فضا را اشغال می کنند و برخی هم ممکن است کل فضای یک دیوار را بپوشانند. به غیر از اندازه، مواد به کار رفته در ساخت میزها نیز متنوع است، از چوب طبیعی گرفته تا پلاستیک و فایبرگلاس در ساخت میز استفاده می شود.

از آنجایی که خلاقیت حرف اول در طراحی میز تلویزیون مدرن را می زند، نمی توان هیچ محدودیتی برای شکل ظاهری طرح ها در نظر گرفت، به عبارت دیگر میزهای مدرن در این زمینه بی نهایت متنوع بوده و نمی توان پایانی بر طرح های منحصر بفرد و شاخص آنها قائل شد. کافی است یک مدل را خریداری کنید تا فردای آن روز مدلی بهتر و کارآمدتر روانه بازار شود. البته اگر انتخاب شما هوشمندانه باشد، دیگر نیازی به تعویض یا نگاه کردن به مدل های جدید نخواهید داشت چرا که میزتان همه نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

بیشتر مدل های میز تلویزیون مدرن به صورت چند کاره طراحی می شوند و همین عامل است که آنها را مقرون به صرفه می کند. یک میز مدرن با پایه های انعطاف پذیر که قابلیت گردش ۳۶۰ درجه داشته و برای مشاهده تلویزیون از هر زوایه ای مناسب است می تواند بسیار کارآمد باشد. با این کار می توانید تلویزیون را از هر قسمتی که هستید مثل آشپزخانه بدون مشکل تماشا کنید. از آنجایی که زندگی امروزی ما انسان ها سرعت و تحرک بیشتری یافته، نیاز به میزهایی انعطاف پذیر بیش از پیش احساس می شود.

میز های تلویزیون های معمولی و یا چرخ دار از انواع مدل میز های پرطرفدار و محبوب هستند و این مدل ها قابلیت جابجایی در مکان را دارند و شما می توانید برای ایجاد تنوع بیشتر در دکوراسیون داخلی منزل تان جای این مدل میز ها را به راحتی تغییر دهید. بهتر است طرح و رنگ میز مخصوص تلویزیون را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل شما چند برابر شود.

طرح میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون پازلی

میز تلویزیون پازلی این قابلیت را دارد که با تغییر محل قرارگیری اجزای آن طرح های جدید و متنوع را ایجاد کنید. برای مثال میتوان با افزایش فاصله بین اجزا حتی اندازه میز تلویزیون را بزرگتر و یا کوچکتر نمود. امروزه میز های تلویزیون در انواع طرح های مدرن و متفاوتی تولید می شوند. مدل میز تلویزیون و میز ال سی دی می تواند جلوه ای متفاوت و مدرنی را به اتاق نشیمن و پذیرایی شما ببخشد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح میز تلویزیون پازلی و یا ساده حساسیت های لازم را به خرج دهید.

میز تلویزیون پازلی

میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری از انواع مدل میز های پرطرفدار هستند و این مدل میز ها روی دیوار نصب می شوند و فضای کمی را در سالن پذیرایی اشغال می کنند از این رو بهتر است در سالن های پذیرایی با متراژ کم از میز های تلویزیون دیواری استفاده کنید. توجه داشته باشید که این مدل میز ها قابلیت جابجایی در محیط را ندارند و اگر شما تمایل دارید برای تغییر در دکوراسیون داخلی پذیرایی جای میز ال سی دی و تلویزیون را تغییر دهید این مدل ها نمی توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله راجع به میز تلویزیون دیواری مراجعه نمایید

میز تلویزیونی دیواری

میز تلویزیون ترکیه یا ساخت داخل؟

اگر به بازار مراجعه کرده باشید حتما متوجه شده اید که خیلی از فروشندگان برای تبلیغ کیفیت جنس خود میگویند که محصولاتشان ساخت ترکیه است و خودشان مستقیم از ترکیه وارد می کنند و با ایجاد این تصور که ساخت ترکیه بسیار با کیفیت تر از ساخت داخل است سعی میکنند اعتماد شما را جلب کرده و یا گران بودن محصول خود را توجیه نمایند.

باید گفت که اکثر محصولات موجود در بازار ساخت داخل هست و صحبت های فروشندگان را زیاد جدی نگیرید. ساختار طراحی یک میز تلویزیون زیاد پیچیده نیست و به آسانی هر مدل خارجی را میتوان با همان کیفیت و یا حتی بهتر در داخل کشور ساخت و از طرفی برای حمل چنین محصولات بزرگی به داخل کشور هزینه زیادی باید بابت حمل و نقل پرداخت و با توجه به آسیب پذیر بودن مبلمان منزل، هزینه جابه جایی حتی پر هزینه تر از کالاهای دیگر تمام می شود. پس با یک محاسبه ساده و جمع هزینه های مربوط به ساخت، بسته بندی، حمل ، سود واسطه ها و در نهایت سود فروشنده! قیمت تمام شده یک میز ساخت خارج باید چند برابر محصول داخلی تمام شود! یعنی شما با کیفیت مشابه باید برای خارجی بودن یک محصول چند برابر هزینه کنید! سوالی که اینجا پیش می آید این است که:

آیا واقعا کیفیت میز تلویزیون ترکیه بهتر از داخل ایران است؟

پاسخ خیر است! محصولات دکوراسیون همانند میز تلویزیون، بوفه و.. غالبا در کارگاه یا کارخانه نجاری ساخته می شوند و با توجه به متنوع بودن برندها و سازندگان کیفیت بسیار متغیر است! بنابراین این که محصولی ساخت کشور خاصی باشد به معنای با کیفیت بودن آن نیست! از طرفی در تمامی کشور ها برند های با کیفیت و یا بی کیفیت وجود دارند و بهتر است به جای انتخاب بر اساس کشور سازنده به برند سازنده محصول و البته کیفیت مواد اولیه برای ساخت محصول دقت نمایید. برای مثال میز های تلویزیون ام دی اف میتواند از MDF درجه یک و یا نامرغوب ساخته شود و مطمئنا روی کیفیت و دوام محصول تاثیر مستقیم می گذارد.

توصیه ما این است که به جای خرید محصولات بی کیفیت و بی نام  و نشانی که با عنوان ترکیه ای بودن جنس معمولا در بازار به فروش می رسانند از برند های معتبر  داخلی خریداری نمایید و مطمئن باشید در زمینه ساخت محصولات دکوری و زینتی کیفیت ساخت داخل بالاتر از نمونه های مشابه خارجی است.

قیمت میز تلویزیون

قیمت میز تلویزیون دیواری یا ساده به پارامتر هایی همچون جنس، کیفیت یراق آلات و البته محل خرید شما و میزان سود فروشنده و حتی محل خرید میز تلویزیون بستگی دارد. اگر سری به بازار بزنید مطمئنا متوجه تفاوت قیمت میز های ال سی دی شده اید! واقعیت این است که فروشندگان علاوه بر سود خود هزینه های جاری فروشگاه همانند اجاره بها و ... را نیز بر روی قیمت محصولات در نظر میگیرند. برای مثال اجاره بهای برخی از فروشگاه های یافت آباد تا چند ده میلیون تومان میرسد و مطمئن باشید که این هزینه ها روی مبلغ نهایی خرید شما هم تاثیر خواهند گذاشت. بهترین راه خرید از تولیدی های میز تلویزیون است که به لطف فراگیر شدن اینترنت درایران به آسانی میتوانید با جستجو در اینترنت برند های سازنده را پیدا نمایید.

خرید آنلاین میز تلویزیون

خوشبختانه در سالهای اخیر با فراگیر شدن روند خرید اینترنتی دیگر میتوانید مستقیما برندهای سازنده میز ال سی دی را پیدا نمایید  و با هزینه های بسیار معقول و ارزان و با اعتماد بیشتر خرید نمایید و علاوه بر خرید جنس با کیفیت تر و هزینه بسیار کمتری را پرداخت نمایید. برای مشاهده و یا خرید مدلهای جدید میز تلویزیون می توانید به  کاتالوگ میز های تلویزیونی فروشگاه مراجعه کنید.

میز تلویزیون ارزان

حتما برای شما هم تفاوت قیمت میز های ال سی دی در بازار عجیب است! نکته ای که در رابطه با خرید میز ال سی دی ارزان باید دقت کنید این است که ممکن است ارزانی محصول به دلیل استفاده از جنس بی کیفیت باشد! برای مثال ممکن است صفحات از لترون ساخته شده باشند و یا این که یراق آلات بی کیفیت در کار استفاده شده باشد! بنابراین حتما در هنگام خرید در رابطه با این موارد از فروشنده سوال نمایید و درب ها و کشوها را خودتان چند بار باز و بسته نمایید. محصولات با کیفیت معمولا درب ها و کشوهایشان به راحتی باز و بسته می شوند.

اما اگر به دنبال میز تلویزیون ارزان با کیفیت هستید توصیه من این است که مستقیما از برندهای سازنده خرید نمایید. زمانی که شما از بازار و یا نمایشگاه میز تلویزیون میخرید در حقیقت علاوه بر ارزش واقعی میز باید هزینه های واسط و سود فروشنده را نیز پرداخت نمایید که برخی موارد این مبلغ بیشتر از دوبرابر ارزش واقعی جنس می شود! در حقیقت فروشنده علاوه بر سود هزینه های جاری همانند اجاره و قبوض آب ، برق و گاز نمایشگاه را نیز بر روی مبلغ اجناس خود میکشد و شما مجبور به پرداخت همه این هزینه ها هستید.

جنس میز تلویزیون

شاید مهمترین فاکتور در کیفیت میز تلویزیون جنس اجزای سازنده آن باشد! برای مثال صفحه رویه تلویزیون و دربها میتواند از چوب، ام دی اف، لترون( نئوپان ملامینه) و یا حتی ام دی اف هایگلاس باشد. علاوه بر این جنس یراق آلات استفاده شده نیز بسیار مهم است و برای مثال ریل کشوهای میز ال سی دی میتواند از برند های درجه یک باشد و یا این که جنس چینی استفاده شده باشد. پس حتما دقت کنید که از جایی مطمئن و نام آشنا خرید نمایید و هیچ ارزانی بی حکمت نیست

میز تلویزیون چوبی

میز های تلویزیون چوبی میتواند از چوب بلوط، چوب روس، چوب راش و یا حتی چوب گردو ساخته شوند!  عمدتا در طرح های سلطنتی و یا کلاسیک که نیاز به منبت کاری بر روی کار است از چوب استفاده می شود! طبیعتا میز تلویزیون چوبی گرانتر از  سایر میز ها تمام می شود و البته کاربرد خاص خود و طرفداران خاص خود را دارد.

میز تلویزیون ام دی اف

امروزه اکثر میز های تلویزیون بازار از جنس MDF ساخته و تولید می شوند ،دوام مناسب و سهولت کار با صفحات ام دی اف باعث شده است که بسیاری از نجارها این جنس را نسبت به سایر جنس های بازار ترجیح دهند. معمولا از این نوع جنس برای ساخت میز های تلویزیون مدرن استفاده می شود.

میز تلویزیون هایگلاس

هایگلاس در حقیقت همان ام دی اف با یک رویه براق است که باعث می شود سطح میز صیقلی و براق دیده شود. و در بازار با انواع کیفیت موجود است. توجه کنید که برخی از نمونه های هایگلاس بازار بسیار بی کیفیت هستند و با کوچکترین تماسی باعث ایجاد خطوط کوچک و به تدریج مات شدن سطح آن می شود. پس توجه کنید که هایگلاس تنها در صورتی انتخاب مناسبی است که ضد خش باشد و از پوشش با کیفیتی برخوردار باشد.

میز تلویزیون ارزان با نئوپان یا لترون

اگر قیمت برای شما فاکتور مهمی محسوب می شود می توانید میز تلویزیونی لترون که در حقیقت همان نئوپان با روکش ملامینه است تهیه نمایید! توجه کنید که لترون نیز پاسخ گوی وزن تلویزون شما خواهد بود تفاوت قابل مشاهده ای برای شما نخواهد داشت!

میز تلویزیون پلاسیتیکی و رزینی

از سایر میزهای تلویزیون میتوان به انواع قالبی پلاستیکی و رزینی اشاره نمود که برای طرح دادن به جای چوب از طرح های قالب ریزی شده استفاده می شود. اکثر مدل های ارزان بازار از این نوع جنس ساخته می شوند و مراقب باشید که بابت آن پول زیادی از شما نگیرند

جمع بندی

برای خرید میز تلویزیون پس از اطمینان از ابعاد مورد نیاز  و تعیین رنگ و طرح متناسب با محیط منزل میتونید با خرید مستقیم از تولیدی هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم با اطمینان بیشتری خرید کنید و در پایان حتما توجه کنید که جنس محصول و کیفیت یراق آلات و البته ساخت تر و تمیز با مقداری دقت و کار کردن با کشوها و دربها قابل تشخیص هست و با استفاده از مطالبی که توی این مقاله یاد گرفتید میتونید مثل یک حرفه ای نسبت به خرید بهترین میز تلویزیون برای منزل خودتون اقدام کنید.

در ادامه میتونید مطلب راهنمای نصب تلویزیون دیواری رو جهت آموزش نحوه نصب میز تلویزیون مطالعه بفرمایید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید