Skip to main content

سه ایده خلاقانه برای داشتن کمد دیواری در اتاق

سه ایده خلاقانه برای داشتن کمد دیواری در اتاق
چند نمونه از بهترین راه ها برای جمع کردن لباس ها

به دنبال درست کردن کمد دیواری در فضای کمی هستید؟ چند نمونه از بهترین راه ها برای جمع کردن لباس ها و به نمایش گذاشتن سلیقه تان را در اینجا بخوانید.

بهترین آپارتمان را پیدا کرده اید، آپارتمانی نورگیر و ساده، دقیقا همان چیزی که احتیاج داشته اید. تقریبا تمام گزینه های موجود در لیست آپارتمان ایده آلتان را داراست،تنها مشکل آن نداشتن کمد دیواری است.

برای خیلی از ماها داشتن کمد دیواری یکی از الویت ها در پیدا کردن خانه است. و بعد از کلی جستجو، خانه هایی را با کمد دیواری های کوچک انتخاب می کنیم.

در حقیقت ما روش های مختلفی برای مرتب کردن لباس هایتان در اتاق های بدون کمد دیواری پیدا کرده ایم. با توجه به اینکه تمایل به مینیمالیسم(ساده گرایی) افزایش پیدا کرده، ایده های ساده و شیک بهترین گزینه اند.

به دنبال درست کردن کمد دیواری در فضای کمی هستید؟ چند نمونه از بهترین راه ها برای جمع کردن لباس هایتان و به نمایش گذاشتن سلیقه تان را در اینجا بخوانید.

وسایل کاربردی

دوران استفاده از کمد و جارختی های مرسوم گذشته، وقتی یک وسیله نقش بزرگی در طراحی اتاقتان دارد، کاری کنید که هر روز از دیدنش لذت ببرید.

 

جارختی و فایل

 

یکی از بهترین ایده ها برای کمد لباس غیر مرسوم. تضاد بین فرم فلزی کشو با حس صمیمیت و گرمی که اجزای چوبی القا کرده است در این فضاست. خوش ترکیب با وجود حجیم بودنش، و کمی حس قدیمی(رترو) داشتن.

طراحی اتاق لباس

استفاده از کمد قدیمی به عنوان کمد لباس

قرار دادن لباس هایتان در کمد یا جارختی به این معنی نیست که آنها را پنهان کنید. این کمد با درهای شیشه ای به مکانی مناسب برای جمع آوری لباس ها تبدیل شده و همچنین به فضای اتاق شخصیت بخشیده است.

کمد شیشه ای به عنوان جاکفشی

جارختی چوبی

جارختی و رگال در کنار فایل فلزی

 

استفاده از رگال لباس

رگال ها نماد کمد های مینیمال هستند و در انواع و اقسام رنگ ها و مدل ها با قیمت های مناسب وجود دارند. رگال ها را می توانید با بیشترین یا کمترین مقدار لباسی که می خواهید پر کنید، اما برای داشتن ظاهری جمع و جور تا حد امکان از مقدار کمی لباس استفاده کنید. محبوبترین سبک برای چیدن لباس ها در رگال هماهنگی رنگ هاست. اگر رنگ و طرحهای زیاد و مختلفی دارید، یک کشو تهیه کنید و رنگ های ناهمگون را در آن قرار دهید.

رگال فلزی شیک به عنوان جارختی

این میله ی طلایی هم کاربردی و هم طراحانه است، و نصب کردن آن به کف اتاق طوری جلوه می کند که به آن فضا تعلق دارد.

رگال فلزی با رنگ رزگلد

جارختی دست ساز مناسب کودکان

لباس های کودکان بی نهایت دلفریب هستند. چرا آنها را در کشوهایی قرار دهیم که دیده نشوند؟ با استفاده از شاخه ی درخت می توانید رگالی درست کنید که حس صمیمیت و کودکانه به اتاق بدهد.

جارختی یا رگال آویز

با آویزان کردن رگال از سقف کف اتاق را خالی نگه دارید. به این ترتیب می توانید یک کشو به پایین رگال هم اضافه کنید.

جارختی یا رگال چوبی آویز

برای داشتن شباهت کمتری به ظاهر مدرن، این رگال آویزان که با استفاده از شاخه ی درخت و ریسمان چند لا درست شده است ظاهری ملایم و طبیعی به فضا می دهد.

جارختی مخفی در اتاق خواب

اگر نمی خواهید لباس هایتان تمام مدت دیده شوند، به وسیله پرده فضای کمد را از اتاق جدا کنید. در این عکس ظاهر پرده ی سفیدی که از پشت تخت آویزان است فضای اتاق را مجلل می کند.

قفسه بندی دیوار

نصب کردن قفسه کاری سخت به نظر می آید اما نباید از آن ترسید. قفسه بندی کاری بسیار راحت است و می تواند ظاهر اتاق را تا حد زیادی بهبود بخشد. این نکته را در نظر داشته باشید که مکان زیادی برای انبار کردن وسایل هم ایجاد میکند.

 

جارختی طبقه ای

جارختی طبقه دار ساده اما شیک

دراور و رگال

در آخر این نکته را به خاطر داشته باشید که شما می توانید تمام این سه روش را با هم استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای به کار بردن فقط یکی از آنها وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید